söndag 21 december 2008

tröttheten kommer ta kål på mig!!

syster annica

pappas bil är fin!!


syster helena

syster Annelie och jag

japp är svin trött. Jobbar jämt tror jag. haha på jul jobbar jag många timmar men har betämmt i dag att jag ska sova på jobbet då. börjat ju ändå kl 7 på morgonen så ska göra peppakakaor i morgon och glögg ska jag köpa så agneta och jag ska ha lite att göra innan jag sover.

i går hade vi hel mysigt. hela släkten firade fader för hans nya företag. hoppas det går bra.
alla syrror visst visa bråkar man med. oftas för man är trött eller hungrig.
betämmde att jag ska lära mia laga mat och helena och jag ska gå ut i gbg den 27. ut och äta och puben sen=)) men men i går var hela släkten där jag är nykter och ser alla go och glada.
men men mys ändå.

hörs hörs

1 kommentar:

Mia sa...

Jag skall lära mig laga mat!
Jag var också nykter, kommer du ihåg? Men febrig & hostig var jag där emot.