lördag 6 december 2008

mitt första inlägg

ja alla har ju en sån här så varför inte jag!!

ja vad har hänt i dag. sjukskiven så jajg tog chansen att åka till göteborg och köpa julklappar.
i nordstan så gick det inte gå. folk är som myror och man får slå sig fram slutar med att man ligger på marken och man ser inte utgången. när man kommer till affären där annica ska få sin julklapp så säger dom snällt.
- nä här kan du inte köpa present kort du får gå in på NK för det.
vad tycker jag om NK det ger än ångest. men jag gick in hoppas den julklappen var värt det. mer människor än nordstan och alla är preton. och självklart så är dit jag skulle längst bort i affären.

när man överlever detta så åker man till matt väntar på honom och vi ska åka till liseberg.. hooohooo men är som ett barn igen.

men nää kö ända ut till korsvägen och jag vägrar. eftersom jag har jävelsk tandvärk. man ska ju ha visdomständer som gör att man smakar bäver i munnen. stå där och frysa röven av en nej tack.
så vi åker hem går till willys och köper film som vi redan har sätt. men då vet vi ju att vi tycker om dom. jag arg som ett bi gå hem och tar fram vodka flaskan och bedövar min onda tand med.

annars har det varit en väldigt bra dag

Inga kommentarer: