söndag 14 december 2008

jul i dag!!

ingen jul utan tomtar (pappa och mamma)


jag och annica på julfirande (annelie hemma och sjuk)


hade mysigt i går med flickorna. sen åkte vi till kareby mamma och annica prata om hur mycket ni har gått ner hella kvällen. men ni är värdens vakraste flickor ska ni veta och är slot över er.

i dag firade vi jul i kareby. eftersom annica åker till england och jag jobbar hela julen.
fick en film, pengar, och ikea prisentkort. annelies prisent fick jag inte än. den stakarn är sjuk. men jag gjorde tårta som jag har varit över med. mys mys marknad i dag också var inte mycket det men men vi hade väldigt mysigt. vi betämmde lite hur vi ska göra nästa helg när det blir fest och mys med syskonen. saknar dom faktiskt. mamma och pappa betämmde. angelica är nykter och kör folk =/ inte lika bra mne jobbar ändå dagen efter.

nu kommer matt mys hela kvällen lång. hurrraaa

Inga kommentarer: