söndag 8 januari 2012

sälen

hej hej!! denna helgen har gänget varit i sälen i lindvallen.
man fick sån härlig vinterkänsla eftersom det var massa snö. skulle ju lägga upp kort. hade kameran med mig men tog aldrig upp den. hoppas emma eller någon annan lägger upp bilder på bloggen eller FB.

vi åkte torsdagen i tjej bilen i Hedvigs lilla golf som är väldigt rymlig. emma, hedvig jag och björn.
vi kom fram vi 20 tiden. fick middag som bestod av gorbis och öl.. för min del var det skit jobbigt att få ner. hatar gorbis =)

fredag var det dags att åka skidor. jag som lätt blir arg. blev sur/arg och när jag blir det gråter jag. så i backen där står jag och gråter för jag är så arg. emma och hedvig åkte sina första åk och det var skit duktiga. efter lunch och lite öl ut i backen igen. olle hjälpte mig massor. =)
efter 3 halv åk. kom jag på att skidor suger och att det är för sportigt för mig. att ta det lugnt är min stil=)
tittar på när det andra åkte det var skit duktiga.
utekväll på kvällen. jag hade skit roligt och tyckte musiken var bra och man drog med

sen ringde mattias lite orolig att chris var sjuk. självklart ville man hem. men det klarar sig bra och så långt hemifrån kan jag ju inte göra något. så var bara att gilla läget och ta en öl till.

lördag. min mysdag skulle på spa och bada. blev inget av det. jag gick en promenad och åt nog värdens goaset pizza med emma. vi satt och tjöta en massa och helt plötsligt hade halva dagen gått. sen var alla i huset och titta på tv och hade det trevligt.

kort och gått en himla trevlig helg. tack alla emma, olle ,björn, gurra, hedvig, nisse för helgen.

Inga kommentarer: