torsdag 19 januari 2012

förskola

hej hej!! nu har jag längtat en del till chris ska börja på dagis som nu är förskola.
i går åkte vi dit och titta på hur det såg ut. jag trodde jag hade gått fel.
det var en lägenhet som det hade gjort om. det var så himla trångt och på gården fanns det bara ett bord där man kunde leka med sand. inga gungor eller kana.
frågade då eftersom det var typ "trång fyra" i lägenhets storlek med massa möbler i fråga jag hur många barn det hade. 19 st

då börjar det svida i mina ögon så vi gick där i från. tänkte att det var att man var tröntig att min lille pojk ska börja på dagis. att det var därför jag börja gråta. men nej värsta dagiset jag har sätt och jag har varit på en del.

får se hur det går.. hej hje

1 kommentar:

Annica sa...

Kan man ta platsen men leta efter en annan plats om det inte känns bra med den platsen ni fått?