måndag 24 oktober 2011

simtur

hej hej!! Mattias jobbar kväll denna veckan och det är hur skönt som helst. han har jobbat över rätt mycket så han har inte träffat Chris så mycket och nu få de massa tid tillsamman..
såå jag passade på att gå och simma. jag slutade simma tre månader innan jag skulle ha chris så det var ett tag den.

sååå herrejävlar vad ont det gjorde i kroppen. man tror ju att man kan hålla samma tempo och jag tyckte jag var rätt duktig men fy fan vad jobbig det var.
när jag var där så var det massa skolbarn som skulle lära sig simma. de var väl sju år så det flesta kunde ju simma redan. men titta lite på dom. då var det en liten tjej som tog en annan tjej på hennes mage. tjejen i fråga med magen som hade så fin söt mage gömde sin mage med armarna sen såg jag henne nypa om det lilla fettet som var där. jag blir såå himla arg hon kunde inte varit mer än 7 år.

sen kom ett tvillingpar som jag har tagit hand om för några år sen. roligt att se dom från att vara 3 till sju år. =) en av dom är inte lika "normal" som brorsan men så roligt att se att han kunde simma och kunde göra jätte mycket saker. när man hört att läkaren har sagt " han kommer inte klara det eller det" skit på dig doktorn pojken har vilja ;) så himla gött att se man blir så varm i hjärtat..

kram på er

Inga kommentarer: