måndag 17 oktober 2011

mina skor =)


hej hej!! mina nya skor jag tycker dom är svin snygga.. ska bli skönt att vara varm om fötterna i vinter =)

annars är det bra med oss. chris kankse har urinvägsinfektion jag har trott det sen i torsdag. gjorde kiss prov på honom. men nu vill de ta fler prover så måste göra det igen i morgon. kiss prov på en liten kille är inte det lättaste som bara vill sitta i knät fem sekunder. men pappa kom på er bra sak så får prova.

i dag har jag haft emma på besök undertiden som amanda var på dagis själv. tänk att den goa ungen har blivit så stor. när emma åkte fick jag besök av sabina som säljer me and i kläder. jag hade beställt ett par byxor som är så himla snygga är så glad att jag fick dom. =)

annars händer det inte så mycket. på torsdag ska jag med emma och luncha. ska försöka hitta lite kläder som jag kan ha på mig på fredag då vi ska ut=) ska bli kul
ha det gött

1 kommentar:

Emma sa...

Snygga skor!!!!!!!!!!!