onsdag 21 juli 2010

onsdag

flanell heter tyget men elefanter och jätte mjukt =)

baksidan ett jätte mjuk bebis tyg med elefanter på =)
mitt lapptäcke jag har gjort. första gången jag syr typ. tagit 7 dagar men två månader eftersom jag inte jobbat på det varje dag. men så stolt över det.
har varit vid havet i dag
vi har flyttat bokhyllan och trädet är borta =)

hej hej!! i dag har varit en hel mysig dag. väldigt varmt men varit vid havet så har inte känt av det. =) jag längtar till i morgon då vi får veta om det är en pojk bebis eller flick bebis ska bli jätte mysigt.
vi har ändrat i lägenheten och jag har sytt mitt lapptäcke som är klart nu. ska bara sy så att fodret inte åker runt. men är jätte stolt =)
annars händer det inte så mycket jobbar du i helgen hela helgen. så nästa vecka är jag ledig massor jobbar bara två dagar. så livet är bra =) kram

1 kommentar:

Elinor sa...

Vad blir det??? Såååå nyfiken! Vilken dag nästa vecka kan du ses? Hade var bra om vi kanske kan ses på dagen, typ vid 13-14 tiden?

Krama