söndag 4 juli 2010


hej hej!! i morgon äntligen ledig. vill göra massor men orkar inte. jobbat hela helgen. 13 timmar i går och 9 timmar i dag. och när man blir trött så blir man verkligen trött. men det går bra.
hoppas det blir troppen väder i morgon så man kan vara ute. ska höra med vickan hur det blir =)

i dag har bi givit bort våra fåglar. till en väldigt social dam men hon köpte våra undulater och födder upp då dom. så hon tog hubbe och leon så det ska också bli mammor. om inte leon går i pension hon är ju lite upp i åren. men känns bra. jag och mattias räknade på vad vi ska ändra på. ta bort trädet hemma, vi kan öppna fönster när vi vill. behöver inte gå upp kl 7 och få dom att hålla tyst. kan vara borta i 3 dagar utan att åka hem. kommer sakna dem men skönt är det ändå.

det bästa inget tjockt vit damm som kommer efter 15 min när det har flygit runt. =)
kram

1 kommentar:

Elinor sa...

Fåglarna kommer nog att få det kanon ska du se! Skönt för er att kunna städa ut ordentligt å ha fönstret öppet, det är ju en klar fördel på sommaren! Å ni kanske kan få hälsa på era bebisar lite då å då?

Sängen var ju jättefin!! Det är bra, jag följer dig! Du köpte vagn först, en vecka senare köpte jag... en likadan (haha, vi har bra smak!!)... sen köpte du säng... å jag hängde på där å köpte en annan en vecka senare... Du ska se att det slutar med att du får ungen först! Haha du vet, det skiljer ju bara vad är det, 2-3 veckor mellan oss? Hihi... det kommer att bli spännande!!

Fika i veckan då?

Kram Ellie