torsdag 2 juli 2009

semsterna slut

hej hej!! jag har gjort en hel del nu sista dagarna. eller med andra ord jag har badat och jobbat.
i dag har vi varit på besök hos vickan och steffan. jag och matt tog med oss lite fika så åkte vi dit. fick kaffe och saft. vi kom dit vid sju och åkte vid tio. hel mysigt satt och lyssna på åskan lite.
snart ska vi ha semseter ihop (emma och olle också). men i morgon är det min sista semester dag =((
alla klagade på att man inte kunde börja pungt med och,sen, men. MEN det tycker jag man kan =)). OCH jag vet jag skiver som en kråka.
MEN till helgen kommer alla syskon och elvis källen kommer vara på lördag.



i tisdag träffade jag min kompis lollo. vi satt och tog en fika i stan. då vi satt nästan brevid Rikard wolff. kunde nästan ta på honom. sen väntade jag att emma skulle jobba klart. när hon slutade åkte vi till rådasjön. har en bild på vickan som jag inte vill lägga upp men tycker den är jätte fin. den ska du få =))
emma,olle,vickan och steffan vi badade. mysigt






ja i onsdag så åkte jag och annika till havet vi hade lunch och jordgubbar med oss. så satt vi där och njöt av bad och sol. det blev så mycket sol för vi låg och tjöta och glömde vända oss. så sluta med att ryggen och låren bränndes. hade kalas på jobbet efter vi hade varit på smithska udden. då kunde jag inte sitta på en stol och luta mig tillbaka. var hel brän jävlar vad ont. men mysigt hade vi..


ni får ha det bra

Inga kommentarer: