torsdag 16 juli 2009

jag har två män!!!

kexet har vunnit kex
jag har fixat läppstift med glasssss

håller i astrid lindgrens händer lika stora



haha jag har trevlig haka.. den köpte jag på ica där fläsket låg



han är inte alltid snygg kan jag hålla med om


hej hej!! i dag har jag och helena varit och ätit på jensens böfhus. där vi åt jävligt god mat stekt kött men stektpotatis och en jävla god sås. sen vitlöks bröd stinker gött som fan=))).
sen åkte vi till liseberg där vi titta på min andra man.. tyvärr har han en tjej och bor i tyskland men han vet ju inte att han är min.. värdens snyggaste jeans och ett het skrev;) inte bara jag som tittar på skrev kan jag lova =)). men men snygg var det och hans leende och hår.
vi fick klämma på han lite och ta på hår.. jag glad för hela dagen.. och helena men syskonen är som de är =)
sen fick vi och tittade runt lite. helena vann som ni ser choklad. men hon skulle aldrig vinna utan min hjälp. vi köpte glasssssssss och satt en stund. kom hem nu vid halv elva, och ska börja jobba kl sju i morgon..
ringde matt och sa att jag har sätt min andra man. jajaj män i långt hår det går inte att hjälpa. haha han känner mig väl=))







Inga kommentarer: