söndag 1 februari 2009

soligt men vinterkallt

hallå alla!!
ja var ett tags sen jag skrev här. vad har hänt denna v.
ja inte så mycket jobbat jobbat och åter jobbat. somna på bussen i går och det gick inte att vakna tänkte nu måste du vakna annars åker du förlångt. men gick inte så sov ett var runt.
betyder att man är väldigt trött.

i går var jag på tjej middag väldigt myisgt. spelade spel och tjötade en jävla massa.
vi åt slapp pizza och drack sprit och rökte i kap. ja vad säger man en hel kväll.
och jag kan tala om att killar är inte svin. tejer är som hyenor, vi är sex galna tror att vi kan göra vad som hälst med männen. och tjejer kan vara kvinnomisshandlare.

sen i dag var jag på minnes stund för morfar. i en kyrkan. där det bara pratar om synd, förlåt dina synder. satt och blev små arg vad då för jävla synd. ja jag dricker röker, har sex. ljuger ja jag kan säga mer än det. men tyvärr alla krisna synd finns inte. det kallas liv som ska levas. och jag tycker värkligen inte om religon.
undra vad det är för jävla skit folk har kommit på. som en sak sex ska man inte ha utanför ektenskapet och preventiv medel är förbjudet. men man vill inte ha ungar hela tiden.
och ja sex är till för att göra barn. men man måste ju fan få öva.
nää helt klart arg på detta jävla skit.

men annars är livet bra.
ska snart börja umgås med människor igen. tar lite tid bara

Inga kommentarer: