tisdag 3 februari 2009

skrämmt mina grannar

herrom dagen så tvättade jag jävla skit torkskåpet var sönder det är så jävla jobbigt.
så jag hängde upp mina kläder i hela lägenheten.

så i dag skicka sandra sms (hon jag byte lägenhet med )
" angelica ring mig eller sms mig har en viktig fråga snälla svara"
så jag ringde henne 45 min senare. då hon lätt jätte rädd.
det första hon säger håå du lever.

då blir man ju undrande om människor börjar bli sjuka.
men då hade jag hängt ett par byxor på tork i på en skåps dörr. och det såg ut som jag hade hängt mig. så jag har skämt alla grannar som tittat in hos mig trott att dte hängt någon i taket.

var berädd på att polisen hade gjort sönder min dörr. men här var det tomt.

jaja sånt händer
men livet lever annars. nyförkylning på gång. men på bra humör ändå

Inga kommentarer: