torsdag 1 januari 2009

hej alla!!
hoppas ni har fast en bra nyår. ja nyårs planerna blev ju inte som det skulle men jag hade trevligt ändå. Hoppas ni hade det. Jag och matt åt mat hemma och tittade på film. var jätte msyigt. Titta på fyrverkeri men det flög runt över allt och ingen koll så vi la oss och sov.
jag åkte och jobbade fy fan

på motorvägen så sprang det en räv. men överlevde för jag kunde bromsa var bara jag som var där så den lever nog gött i dag.
sen på linné gatan fanns det massa fulla männiksor som jag höll på att köra på. men det klara sig också.

sen åkte jag till torpet och tog lite kort och gick en promenad.

man har svårt att tänka att här fira vi midsommar!!



Här går jag för att möta mamma. Det är svin kallt!

p,s pratade med våran gammal klasskamerat (emma och vickan) han har fått en liten dotter föddes för två veckor sen.

Inga kommentarer: