måndag 12 januari 2009

ensam kväll

ja ensamna kvällar kan vara skit jobbiga.man vill bara ha någon och krama en som finns där.
nää inte denna ensama kväll. skönt jag äter vad jag vill. gör vad jag vill (väljer att skiva blogg lite minus där) dricker vin. för mycket. ringt och gjort bort mig till alla i sverige. om jag ringde dig förlåt.

men det hjälpe med lite choklad och vatten så nu är vi på banan igen. varför detta på en måndag . joo man köper martini till fredag då blev det så.

i fredags träffa jag annika och lollo. vi tjöta frisk om hur svin killar kan vara att de ska ha en dildo i röver om det längtar efter analsex. så vi satt tre tjejer på en resturang annika var skit arg och jag var inte långt där efter lollo garva av mina och annikas ider. väldigt trevligt var det ändå.

på torsdag träffar jag emma. vi får se vad det blir men trevligt ska det bli.
men det blir martini hos emma. jag har bjudit mig själv. inte alltid man gör det.

ha det trevligt

Inga kommentarer: