måndag 25 juli 2011

lite bilder

chris älskar sin bil.

Chris fick låna Amandas gå stol som han klara av att gå framåt med. våran kunde han bara gå bakåt med men inte efter han fick låna amandas nu springer vi över allt. vi har hittat lådor, gardiner och stolar eftersom han drar med sig allt som ni ser på bilden så har han tagit med sig bebygymet och matstolen på sin lilla promenad. =)
mina pojkar!!
hej hej!! inte skrivit på länge nu men har inte gjort så mycket. jag myser mest runt.
mattias jobbar hela dagarna nu från tidig morgon till sent på kvällen. på helgerna jobbar jag så vi träffas inte mycket nu. väldigt tråkigt. chris lär sig nya saker varje dag han är seg med krypningen men han kan sätta sig upp själv. i dag lärde han sig att vinka och kommer nya saker varje dag. stor kille.

mina dagar flyter bara ihop så vet inte riktigt vad jag gör. i morgon kankse man ska se om olle är hemma. sen kanske annica kommer nu börjat hennes mage att växa och den rör sig där inne. ska bli kul att bli moster igen.
på fredag är det vikingamarknad. ska nog träna denna veckan också.

kram

Inga kommentarer: