måndag 24 maj 2010

halsen brinner


hur släcker man elden i halsen.. men har man inte spytt ska man få halsbränna
i helgen körde jag runt bland alla raggarbilar med pappas jeep.. skämdes massor inte riktigt min grej. men får ju hålla koll på folk.

sen kom ju emmas och olles lilla flicka också. stort grattis. vickan höll mig uppdaterad så var ju så nervös så jag inte kunde sova =) men men allt gick ju bra och så sött grattis.

i går var jag i stan med vickan hel mysigt sitta och tjöta en massa och titta på människorna som skulle på sina student balen. jag var inte på min men det såg mysigt ut.
men hade en jätte mysig dag i går iallafall =)
nu har jag vara två veckor kvar i skolan.. helt underbart.

kram

2 kommentarer:

Emma sa...

Halsbrännan får du leva med :P

Marie sa...

Hade också massa halsbränna. Jag brukade dricka kolsyrat vatten, kändes iaf bättre för stunden. Sen finns det ju tabletter på apoteket, fråga där, men säg att du är gravid så dom vet det!